Thursday 10 January 2013

pengharapan 10A untuk spm ..


hai readers ... !!!
aku rindu gila kat blog aku ni termasuklah kawan2 aku kat luar sana .. korang nak tahu 
sekarang dah tahun 2013 dah .. aku dah jejakkan kaki ke alam peperiksaan terakhir bagi menengah 
atas .. fuhh !! SPM yooo .. aku ambil 10 subjek .. korang mesti cakap aku ni tamak kann ? ahaha ..
tak lah .. yang lebih satu tu seni .. tapi seni nak dapat A bukan senang tau .. ada kerja khusus lah ,
ada kertas dua yg kena lukis2 .. tapi ..yang paling penting tangan kena seni .. hehe ,
aku taklah seni sangat .. bole lah sikit2 .. setakat lakar2 tu .. kawan2 kelas aku ramai target A .
aku dapat target B .. aku tak sedih sebab aku tau aku memang tak berseni pun .. lagipun kelas paling 
relaxing ialah kelas seni lah .. boleh dengar lagu sambil buat kerja2 tu .. banyak benda yang korang bole buat bila ada tangan yang berseni .. so ... jangan la pandang rendah dengan orang yang berseni .. 
hahhhhhh !!! dua lagi subjek yang buat aku nak gila .. sampai terbelit urat2 kat otak aku ni ialah
..... physics and chemistry .. huhu .. kesedihan melanda apabila aku fail pada tahun lepas .. macam mana 
aku nak hadapi masa depan jika aku perlukan ?? cari pusat tusyen ??  tak bolah laa ..
aku budak hostel meyh ... :( 

apa - apa pun TERIMA KASIH CIKGU ... 

 

No comments: